Efdé, H.C.(Hans)

Coördinator

WERKGROEP

Uitzending

Na jaren van goede samenwerking tussen Vereniging Oud Apeldoorn (VOA) en RTV Apeldoorn komt een eind aan het uitzenduur “Apeldoorn oud en nu”. Door omstandigheden is de omroep gedwongen tot een overgang naar digitaal uitzenden. We vrezen dat daardoor de niet-digitaal vaardige leden van onze vereniging niet meer kunnen luisteren naar deze uitzending. Daarom is tot deze stap besloten.

In de afgelopen jaren heeft de VOA met veel genoegen samen en met de goede ondersteuning van de medewerkers van RTV Apeldoorn mooie, leuke en goede uitzendingen verzorgd. Onze dank hiervoor.

De VOA is in gesprek met de nieuwe omroep, Valouwe Media Stichting, om te overleggen over een mogelijke voorzetting van de uitzending “Apeldoorn oud en nu” via hun uitzendmogelijkheden.

UITZENDING GEMIST

Luisteraars die op zondagochtend niet in de gelegenheid zijn om naar het VOA-programma “Apeldoorn Oud en Nu” te luisteren (11.00-12.00 uur) hoeven de uitzending niet te missen. Radio Apeldoorn (waar de uitzending wordt gemaakt) heeft nog een week na de uitzending het programma op de website staan.

FM ZENDERS

ZIGGO