De redactie van het VOA-Magazine, tijdschrift van de Vereniging Oud Apeldoorn is er weer in geslaagd u een goed gevuld oktobernummer aan te bieden. Er zijn opnieuw interessante artikelen opgenomen zoals deel 2 van de Villa Rozenheuvel door Jan Timmner.

Yvonne de Vries schrijft over het voormalige Stadskantoor aan de Vosselmanstraat. Paul Niessen vertelt u over een pijnlijk stukje Apeldoornse geschiedenis als aanvulling op ‘Mannen van 10’ uit het augustusnummer. Uiteraard is er de vijfde editie van ‘Raad met je Straatje’ met tekst en tekening door respectievelijk Dick Overduin en André Diemers, een rubriek waar opvallend veel op gereageerd wordt.

Dit keer neemt Els Kelderman u mee naar de Metaalbuurt. Ook zijn er bijdragen uit Uddel en Hoenderloo. En nog veel meer verhalen over hobby’s, werk en het verleden.

Maar… het is slechts een deel van de inhoud. Kortom, opnieuw de moeite waard om te lezen. Het magazine wordt vanaf 12 oktober aan de leden verstrekt.

NU radio uitzending Vereniging Oud ApeldoornVolg nu live de radio uitzending